Svart hål

Jag har stannat inomhus 2 dygn i sträck. Jag känner mig trött utan speciell anledning. Oron kommer smygandes lika märkbart som en blottare i ett joggingspår. Inget jag gör kan få mig att slappna av. Förutom att sova då.
Det är "kul".

Allt det här tyder på en enda sak.

Hösten är här. Sommaren är slut.

Det är en typisk sån där sak som man känner i luften. Det syns inte för blotta ögat än men man kan andas det. Just nu så andas jag höst. Och när hösten kommer som ett kort och dåligt förspel på det ack så långa och plågsamma samlaget till svensk vinter så blir jag alltid deppad. Det suger.

Hur kan man vara så sjukt känslig för årstidsväxlingar och förändrade väderförhållanden?
Jag skulle vilja vara helt oberörd. Men det är väl bara att bita ihop och göra det bästa av situationen. Den enda som förlorar på att göra annat än så är jag själv. Så imorgon så börjar jag förmodligen jobba på städfirman där de andra jobbat en period.

Det ska bli intressant. Åtminstone till en början, sen får vi väl se. Hur som helst så behöver jag det. Jag håller på att ruttna inifrån just nu på grund av brist på sysselsättning. Kan kanske skymta ljuset i tunneln nu.

(Förövrigt så vill jag säga till Malin, om hon nu läser det här: Jag tycker att om det fanns en gud så skulle han få spö för vad han utsätter dig för. Det är verkligen inte okej hur vissa ska drabbas av all möjlig skit här i världen. Men jag vet att du är stark och kan ta dig ur det. Jag bara vet. Och jag känner med dig, fy fan.... Hoppas att allt blir bättre snart <3)

Godnatt. Insomnia here I come.

Kommentarer
Postat av: Hen

Gosh människa visste inte att du börja igen!



Back on track och det är bra.



Får också alltid årstidsväxlings ångest (lätt manodepressivt beetende, eller vad säger psykologen?)



vi hörs snart. PUSS!

2008-08-19 @ 11:34:06
URL: http://enaktalonnis.blogg.se/
Postat av: Mato

Midnattsdepression ledde till senaste inlägget. En svag känsla av en illavarslande framtid har börjat sprida sig i min kropp. Känner på mig att den som target:at mig för sina onda gärningar snart kommer att slå på stort.



http://torbjoernsdotter.blogspot.com/

2008-08-21 @ 00:05:09
URL: http://torbjoernsdotter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0